9:14

Už jsme doma! Posádka byla vyložena opět na Křižíkově parkovišti v Brně, kde už na všechny čekaly vřelé náruče rodičů. Všechny děti byly zpět předány a tímto bylo celé dobrodružství ukončeno.

My moc děkujeme za vaši přízeň a jsme rádi, že vás článek (dle čtenosti) bavil. Brzy se můžete těšit na velké shrnutí turnaje a za takovým dobrodružstvím třeba zase příští rok!

8:00

Autobus se postupně probouzí a nám už zbývá posledních pár kilometrů do cíle. Očekávaný příjezd posádky je 8:30.

2:44

Jsme v ČR! Do Jičína zbývá 167,5 km. Všichni spí a poté, co vystoupí Jičín bude mít nejspíš každý pohodlí v podobě dvou sedaček, juchů.

19:42

Nacházíme se v Německu a míříme do naší první zastávky, kterou je Jičín. Posíláme pozdravy z posledního trajektu.

15:40

Trajektem opouštíme nadobro Švédsko a míříme do Dánska.

13:09

Tobík má narozeniny,
my máme přání jediný,
štěstí, zdraví, štěstí, zdraví,
hlavně to zdraví.

Po cestě slavíme narozeniny kapitána B13 Tobiáše Vojíka. Předali jsme drobnou pozornost a pokračujeme dále v cestě. Zatím projíždíme Göteborgem.

12:58

Posádka naložena a tak můžeme vyrazit vzhůru k domovům. Těšíme se na všechny, kdo na nás čeká!

11:24

Odjíždíme z poslední návštěvy města. Plní nových zážitků a se skvělou náladou!

9:46

Židenická posádka má právě sbaleno, třídy vyklizeny a během minuty se vyrazí rozloučit s městem Göteborg.

7. LEDNA

22:45

I holkám bohužel cesta turnajem končí. Po společném prožití smutku už se však radují a užívají si poslední chvíle tady. Aktuálně hrají Městečko Palermo.

18:10

Holky právě vstoupily do svého čtvrtfinálového zápasu proto Liberci!

13:25

Kluci mají za sebou zápas, ve kterém první polovinu drželi se soupeřem krok. Ve druhé půli se podařilo soupeři odskočit a navyšovat. Pro kluky tak zápasová cesta turnajem končí. Nyní budou mít však spoustu času dopoznávat město a nasbírat ještě další zajímavé zážitky.

12:14

Kluci právě vběhli do svého prvního zápasu play-off.

9:25

U snídaně právě probíhá taktické okénko pod vedením Jakuba Starého. Ve 12 klukům startuje šestnáctifinále. Dobré ráno!

6. LEDNA 2024

23:22

Na kluky čeká zítra v poledne další švédský tým. Holky si na svůj tým do čtvrtfinále, které odehrají zítra večer, ještě počkají. Program na play off je tedy prozatím následující:

Tým kluků po svém pozdním zápase teprve pomalu ulehává, zatímco jejich kolegyně si dopřávají večerní jógu pod vedením Sofči a následně také zaplujou do říše snů. Zítra snad opět plní sil! Děkujeme za čtenost a přejeme dobrou noc ze Švédska do Česka.

23:17

I kluci si ze svého posledního zápasu ve skupině odnesli remízu 2:2. Holky jim oplatily podporu a pořádně zafandily i s vyrobenými transparenty.

18:38

Holky za intenzivní podpory kluků zápas s Kalmarsundem dovedly do nerozhodného stavu 2:2. O výsledném pořadí v tabulce rozhodne až zápas soupeřek. Od 21:20 začne poslední skupinový zápas kluků, na který holky vyrazí a oplatí jim jejich fandění. Nyní jedou na večeři, zatímco kluci už ji mají pravděpodobně v sobě.

16:54

Na hale právě proběhl koncert, o který se postaral jeden z rozhodčích. Během pauzy mezi zápasy si vzal mikrofon a za hudebního doprovodu zazpíval písničku. Nyní už se holky připravují a zápas za malou chvíli začne. V zádech máme podporu kluků a jejich transparenty.

16:19

Holky už se připravují na svůj poslední zápas ve skupině. Poradu však narušuje šepot některých zlobivců a tak si ji prokládáme kliky. Kluci míří do haly podpořit holky. Na hale se tedy ocitnou oba dva týmy.

14:08

Všichni už jsou opět ve třídách. Po nákupním dopoledni jsme skočili na oběd a nyní nás čeká chvíle klidu. Po odpoledním klidu bude program následující:

B13

21:20 Florbal Židenice vs. Stanstad IK

G14

17:00 FBC Kalmarsund Ungdom 2 vs. Florbal Židenice

10:26

G14 a B13 spojili své cesty a míří omrknout místní florbalový obchod Klubbhuset. Snad nebudeme potřebovat nová zavazadla (smích). Dále samozřejmě navštívíme i centrum města, ať z výletu máme také i kulturní zážitky.

Takže všechny zdravíme!

9:16

Obě skupinky po studené noci dobíjí baterii na nový den. Dneska všechny čeká dlouhé volno a už brzy se vrhnou na společné plánování programu.

5. LEDNA 2024

21:36

I kluci dohráli svůj poslední zápas dne a bohužel v něm podlehli soupeři 1:4. Stejně jako holky zítra mají volné odpoledne a zápas je čeká až pozdě večer 21:20.

20:02

Holky zvítězily jen těsně 2:1, avšak 3 body se počítají i tak. Teď už míří na večeři a naplánovat zítřejší den. Hrají totiž až v 17 večer a budou mít tak celé odpoledne volné.

Kluci právě vstupují do posledního zápasu a věříme, že se jim podaří navázat na předchozí výkon!

18:10

Velmi dobře naladěný tým holek dorazil na halu a chystá se ke svému poslednímu zápasu. Snad zápas bude stejně energický jako jsou ony samy teď. Kluci si užili večeři a další zápas je čeká ve 20 hodin. Už teď si můžete na Instagramu poslechnout s Edou, který vychytal nulu v předchozím zápase.

14:52

Kluci podali skvělý výkon a odnesli si výhru 6:0 proti IBF Älvstranden. Na našem Instagramu přibyly další dva rozhovory. Tak nás sledujte i tam!

14:22

Holky právě dohrály svůj druhý zápas dne, ve kterém zvítězily poměrem 3:1. Kluci svůj zápas zatím dohrávají.

12:33

Přinášíme zhodnocení zápasu G14 s Varla IBK trenérem Lošťákem:

"Do prvního utkání holky vstoupily sebevědomě. Podařilo se nám spousty individuálních přechodů 1 na 1 a hromada střel, které jsme neproměnili. Podařilo se nám vstřelit první branku, bohužel v tomto zápase i poslední. Jelikož ve Švédsku jsou zvyklí na tvrdší hru tělem, budeme v dalších zápasech muset přitvrdit i my."

Za B13 první zápas zhodnotil Tobiáš Vojík. Tento videorozhovor naleznete na našem Instagramu!

10:48

Oba týmy mají dohráno. G14 uhrály remízu se soupeřem Varla IBK 1:1. B13 prohráli 4:8 s CL98IC. Brzy vyzpovídáme trenéry obou družstev!

8:02

Snídaně pro oba týmy v plném proudu. Čekal na nás zde tradiční sladký švédský chléb, se šunkou nebo sýrem. Výběr rozšířily cereálie s jogurtem nebo mlékem.

Aktuální teplota -7°C, takže zažíváme skutečně švédskou zimu!

4. LEDNA 2024

22:40

Náš dnešní den je u konce. Kluci usnuli u filmu a holky kvůli pozdnímu příchodu z přáteláku postupně ulehavávají až teď.

Zítra už nám začínají ostré zápasy a program je následující:

B13

13:40 Florbal Židenice vs. Åstorp/Kvidinge IBS

19:00 Florbal Židenice vs. Skillingaryds IK

21:05

Zatímco žákyně mají teprve ze šatny venku jednu hráčku, kluci už si užívají kino ve škole. Dívají se na Růžového pantera.

20:46

Holkám právě skončil zápas, nyní se vypravíme z haly a půjdeme regenerovat po náročné cestě a doplnit síly na zítřejší den.

19:45

Utkání právě začalo. Náš soupeř má lehce navrch.

19:30

Holky se právě připravují na přátelské utkání proti slovenskému týmu Nemšová.

18:03

Skupinka G14 právě vyráží na své přátelské utkání, zatímco B13 už zaslouženě večeří. Dle slov trenéra Havelky se přátelák kluků vydařil a splnil očekávání. Kluci si určili cíle do turnaje a zítra jsou připraveni na ostré zápasy.

Venku máme pěknou kosu (aktuálně -4°C), ale všichni jsou řádně oblečení, tak snad zatím žádné rýmičky nehrozí.

15:06

Skupina holek je po obědě a drobném nákupu a nyní je čeká odpočinek na večerní přátelské utkání. Kluci naopak svůj přátelák pomalu dohrávají.

12:33

Skupiny se nám dělí, avšak obě mají stejný cíl. G14 i B13 vyráží najít něco k snědku. Místní šaliny sklidily od holek úspěch.

11:36

Právě probíhá předávání bezpečnostních pokynů.

10:42

JSME NA MÍSTĚ! Jupí. Už jenom počkáme, až nám naši trenéři vykomunikují ubytování a poté se budeme přebírat zavazadly. Než trenéři přijdou, můžeme si přiblížit dnešní program. Oba dva týmy se postupně ubytují ve třídách, skupinka holek poté vyrazí poprvé omrknout město a najít něco k obědu. Klučičí skupinka hraje od 14:00 přátelské utkání a tak pouze nahlédnou do místního supermarketu, aby zahnali hlad nějakou svačinkou. I holky čeká přátelské utkání a to v 19:30.

Nyní v autobuse probíhá vášnivá debata o tom, jaké by to asi bylo, kdyby jel zpátky domů Kuba Starý na lyžích. "Když pojedu ze severu, to je přece jako kdybych jel z kopce."

8:38

Do Göteborgu zbývá 176 km. Cestou nás doprovází sněžení, které pokrývá i silnici. Zatím však míříme k cíli bez komplikací. V autobuse panuje zatím klid a ticho.

7:30

Část posádky užívající si cestu zachycena. Druhá cesta trajektem byla mnohem poklidnější než ta první. A teď hurá do Göteborgu!

6:57

Dorazili jsme do druhého přístavu a cesta se nám už výrazně krátí. Počkáme na trajekt, kterým pojedeme jen krátkou chvíli, abysme se dostali do švédského Helsingorgu.

3:49

Cítíme divoké houpání trajektu a už jsme stihli rychlou návštěvu venku.

3:22

Právě jsme přijeli do přístavu Puttgarden, ze kterého vyrazíme prvním trajektem. Cesta bude trvat přibližně necelou hodinu. Vyplouvat budeme za 23 minut.

3. LEDNA 2024

23:20

Další pauza na pumpě na vyvětrání a vybití energie. Na fotografii vidíme Nikču a Nelču smějíc se Aničce, Anet a Sabči, které z benzínky vyběhly do špatného autobusu. Ale vše dobře dopadlo a i tuhle trojici vezeme v našem autobuse dále do našeho cíle.

22:22

V magickém čase 22:22 právě vjíždíme do hlavního města Německa - Berlína.

21:58

Po cestě nám vydatně prší, ale to nemění nic na dobré náladě v autobuse. Posádka je živější než kdy jindy během cesty. Zezadu se ozývá smích, vpředu se vede rozhovor o vojenských hodnostech. Zatím tedy nic nenaznačuje tomu, že by se kluci a holky chystali ke spánku.

20:08

Z autobusu se postupně ozývá "vítejte v Německu" a "já nemám signál." Je to tak. Právě jsme překročili hranice a opustili jsme Českou republiku. Nyní nás čeká cesta Německem.

19:46

Poslední zastávka v Česku na čerpací stanici ve Varvažově. Odchycená skupinka posílá pozdrav. Po cestě je prej sranda a na některé trochu kape (smích).

17:20

V Poděbradech na benzínové pumpě OMV právě proběhlo střídání řidičů autobusu a my pokračujeme dále k německým hranicím

16:18

Čeká nás delší pauzička, ve které se nalodí naši spolucestující z Jičína. Nyní už máme autobus plný až po strop a pokračujeme v lehce poupraveném zasedacím pořádku dále.

13:15

Právě je chvíli po jedné hodině odpolední a naše posádka je již usazena v autobuse. Během chvíle překročíme hranice Brna a směřujeme na sever republiky, kde se k nám do autobusu nalodí jičínský tým a společně pak všichni budeme pokračovat blíže k cíli. Očekávaný příjezd do Švédska je zítra (středa 3.1.) ráno. Nezapomeňte sledovat naše sítě, ať vám nic neunikne. Tak hurá na dlouhou cestu!

2. LEDNA 2024

Vítejte po roce zpátky u online přenosu! I letos vypravujeme dva týmy na švédský turnaj Gothia Innebandy cup. Základní informace o turnaji jako jsou sestavy obou týmů nebo zápasové programy naleznete v předchozím článku zde.