Projekt Sociální fond z dílny Florbalu Židenice zaujal Českou televizi! V rámci pořadu Regiony ČT24 byla natočena reportáž, která ukazuje, jak pomáháme dětem ze sociálně slabších rodin zapojit se do sportu.
Přinášíme další dobrou zprávu na poli partnerském! Mezi podporovatele klubu se zařadila společnost adrkonzult.
Florbal Židenice s potěšením oznamuje nového partnera! Stala se jím společnost adrkonzult, která se už od roku 2011 zabývá poradenstvím v nebezpečných přepravách, balením nebezpečných zásilek, tvorbou DG deklarací, školením osob a bezpečnostním poradenstvím ADR.
V čele společnosti adrkonzult stojí Ondřej Sokol. Velký židenický fanoušek, jehož dcera od roku 2020 hájí židenické barvy. Poradenstvím v nebezpečných přepravách se zabývá více než deset let. Nejdříve jako bezpečnostní poradce ADR, poté jako poradce pro odesílání nebezpečných věcí po moři dle předpisu IMDG-CODE a čtyři roky již radí při přepravě nebezpečných věcí letecky dle předpisu IATA- DGR. Mezi jeho zákazníky patří výrobní, obchodní, dopravní, stavební a vodárenské společnosti či zemědělská družstva. Velmi jednoduše se tak jeho zákazníkem může stát každý, kdo nějakým způsobem manipuluje s nebezpečnými látkami.
"Pro spolupráci s Židenicemi jsem se rozhodl proto, že díky dceři, která zde hraje, mám možnost nahlédnout trochu pod pokličku. Líbí se mi, že u dětí nejde v první řadě o výsledky, ale o vypěstování lásky ke sportu a vybudování přátelství. Věřím tomu, že pokud se toto podaří, tak i výsledky časem přijdou," vysvětluje rozhodnutí podpořit klub Ondřej Sokol.
"Je na první pohled patrné, že celá rodina Sokolů florbalem žije a že je hrozně baví. Uvidíte ji téměř na všech zápasech žen, na všech klubových akcích. Ondrovi je navíc sympatická naše filozofie výchovy mládeže a to, kam chceme směřovat. Rozhodnutí podpořit nás i finančně tak ukazuje, že klubu věří a že mu na jeho rozvoji skutečně záleží. Tato podpora nás tak těší dvojnásob," prohlásil k novému partnerství manažer Lukáš Konvičný.
Sokolova společnost adrkonzult klubu pomohla finančně již na konci loňského roku, kvůli změně firemní vizuální identity však čas na prezentaci přichází právě nyní.
Další informace o novém partnerovi najdete na webu, Facebooku či Instagramu.
Děkujeme za podporu!